söndag 28 augusti 2005

Sims 2 och Alice Bah

God kväll.

Ännu en sköna söndag. Lugn och ro utan vardagsstress. Härligt.

Installerade Sims 2 på datorn, och attans, jag är redan fast. Helt underbart roligt spel. Har suttit flera timmar med min nya Simmare och har svårt att sluta fast det är jobb i morgon.

Inget nytt på bokfronten, har inte öppnat en bok på hela helgen. Lite dåligt samvete men jag får ta igen det i veckan. Min nya Sim-kompis har i alla fall läst och fått en poäng i matlagning...=)

Gjorde testet som fanns på Grodans blogg. Tror nog att den stämmer väl med min filosofi och vad jag är...Men Alice Bah.....

Nä dags att knyta sig, lång vecka väntar.

Eder
Belgarion

2 kommentarer:

  1. Jaaaaaaaa, en fellow Simsoholic!!! Har du Studentliv expansionen? Och nu kommer ju Night life i mitten av september....

    SvaraRadera
  2. Har inte studentliv (ännu), men den kommer nog... Ska skaffa Nightlife när den kommer dock.

    SvaraRadera