tisdag 16 augusti 2005

14 hyllmeter

Äntligen lust och humör för att blogga. Har varit en tung helg med Cityfest i stan, nästan inget läst och inget bloggande....

Humöret uppåt igår, fick använda 2 hyllmeter av bokhyllan till alla de böcker som legat ovanpå eller nerstoppat i kassar....(ryser bara jag tänker på det). Men nu äntligen....Höll på och sätta in böcker och stuva om i flera timmar och det kändes så bra. Ibland funderar jag på om man är riktigt klok....Nu har jag 14 hyllmeter böcker i vardagsrummet och jag blev så till mig att jag var tvungen att fotografera det. Undrar om det finns medicin mot sånt...=)

Eder
Belgarion

3 kommentarer:

  1. Åh, vill oxå ha mer hyllor!!! Mer, mer, mer!!!

    SvaraRadera
  2. Halleluja, du har läst min blogg...Va kul...

    Hur mycket böcker har du ? Förutom alla Crichton vill säga...=)

    SvaraRadera
  3. Lyx med 14 hyllmeter. Det skall bli mitt mål ;)

    SvaraRadera