torsdag 18 augusti 2005

Hjälp....

God kväll.

En dag av ångest har snart gått till ända, ja i alla fall beslutsångest.....Om nån där ute i bloggspace kan höra mig, så hjälp mig med råd.

Är 900 kronor för dyrt för en (1) bok ?

Fick ett erbjudande från "Följeslagarna" (se höger) om att köpa en bok skriven av tre amerikanska författare. Boken handlar om Stephen King och innehåller hans hittils opublicerade noveller och skrifter mm. Den heter "Stephen King: Uncollected, Unpublished". Boken är en s.k limited edition som bara kommer att tryckas i 2000 exemplar, alla är signerade av författarna och alla är numrerade. Dessutom kommer boken i ett handgjort "slipcase", alltså ett extra fodral som ska vara påkostat.

Så vad tycker ni, är det värt pengarna ? Nåja, får se hur det blir...

Har i alla fall fått hem tre nya böcker till min bokhylla, Dessa är:

"En lek med elden" av Peter Robinson
"Skuggor från det förflutna" av Nora Roberts (mest till lilla frun)
"Änglar och demoner" av Dan Brown (definitivt till mig)

Läste idag "att läsa en bra bok är som att sitta på toa, man kan sitta länge och bara njuta..." Tycker jag med....=)

Tack och hej.

Eder
Belgarion

3 kommentarer:

  1. Nä, det är inte för dyrt! Inte om det är en bra bok! Tycker du ska slå till!

    SvaraRadera
  2. Jag är i valet och kvalet...Boken kommer ut kring jul, så jag har tid på mig att "spara", men 900 är mycket pengar....

    Tack i alla fall för rådet, jag är ett steg närmare att köpa...=)

    SvaraRadera
  3. Spara och slå till! Du vill ju ha den...

    SvaraRadera