måndag 4 februari 2008

Delmål Januari

Nu när vi precis har kommit in i februari, tänkte jag kolla av lite vad som hänt under första månaden med mina mål.

Inte mycket kan konstateras....

Under januari har det blivit tre böcker utlästa (inte dåligt i och för sig):

"Vad jag älskade" av Siri Hustvedt
"Åttan" av Hans Holmér
"Hoppsan, jag är död" av Arto Paasilinna

Det gör att statistiken för mål och tema ser ut som följer efter första månaden:

Antal lästa böcker: 3 (mål: 24)
Antal köpta böcker: 0 (mål: max 20)
Lästa på engelska: 0 (mål: 3)
Lästa nobelpristagare: 0 (mål: 5)

/Belgarion

Andra bloggar om:
, ,

2 kommentarer:

  1. Men du har ju flera månader på dig ännu och jag är stolt över att du har en imponerande varierande läslista under januari =) Roligt att du uppdaterar igen!

    SvaraRadera
  2. Tack magix, ja den är ganska varierande, och med rejält varierad kvalitet också....=)

    Du har själv kommit igång med bloggandet ordentligt, det tycker jag är imponerande.

    Krya på dig från förkylningen också...=)

    SvaraRadera