tisdag 15 januari 2008

Ingen bokfemma ännu

Igår tänkte jag blogga om Malins berömda bokfemma för vecka 3.

Det slutade med att jag blev bjuden på hockey av sonen (tack älsklingsgubben). Brynäs - Linköping, en härlig match som tyvärr LHC vann på övertid.

Idag hade jag tänkt blogga om Malins berömda bokfemma för vecka 3.

Det kommer att sluta med att jag hämtar sonen på jujutsuträningen för att sedan skynda iväg till manskören jag är med i för den sedvanliga tisdagsövningen.

Men i morgon, då ska jag blogga om Malins berömda bokfemma för vecka 3, så det så.

/Belgarion

Andra bloggar om:
, ,

4 kommentarer:

  1. har precis svarat på bokfemman för första gången, kul idé!

    SvaraRadera
  2. Va kul att du är tillbaka, din förra blogg försvann ju....Var har du varit...=)

    Ja, jag tycker det är kul med Malins bokfemmor, även om jag inte svarat på så många än.

    SvaraRadera
  3. Jag tippar att du inte är från Linköping då? Här är LHC stora, ajg blev riktitgt fascinerad när ajg flyttade hit.

    SvaraRadera
  4. Hehe, nej jag bor i Gävle, så jag hejjar, såklart, på Brynäs...

    Hmm, fast favoritlaget är inte BIF utan Team Boro Hockey som är från en liten håla i småland där jag ursprungligen kommer från...=)

    SvaraRadera