torsdag 20 september 2007

Lever och frodas

Ville bara titta in och säga att jag fortfarande finns till.

Mycket övrigt i livet just nu, men har mycket jag vill skriva om. Tiden räcker dock inte alltid till.

Har i alla fall unnat mig en stunds läsning varje kväll, "Amberville" är nu utläst och nu håller jag på med Elisabeth George och hennes "När ingen ser".

Vill också tipsa om recensionen av Hjalmar Söderbergs "Den förvandlade Messias" i
DN. Otroligt bra skrivet kring myten (?) Jesus av K G Hammar (av alla personer). Tänkte återkomma kring detta, förhoppningsvis redan i helgen.

Men nu är det dags för Heroes istället....

/Belgarion

Andra bloggar om:
, , ,

2 kommentarer:

  1. Vad tyckte du om "När ingen ser"?
    Hurra, Heroes börjar i Finland på onsdag, då kan även jag bli addictive! :)

    SvaraRadera
  2. Har lite svårt att komma in i den, det är mycket detaljer och jag kanske skulle börjat från första boken, vad vet jag.

    Men den är spännande och det är ett otäckt tema, vi får se vad slutbetyget blir.

    Ja, Heroes missar jag inte gärna. Videobandspelaren gick på högvarv med att spela in serien när vi var på Kreta....=)

    SvaraRadera