torsdag 21 september 2006

Tinas utmaning

Har blivit utmanad av Tina. Denna utmaning blir inte så svår, den gick runt på bloggarna i januari och svaren blir nog ganska lika...=)

4 jobb jag haft:
Parkförvaltning (sommarjobb)
Servitör (sommarjobb på High Chaparrall)
Snickare
Systemutvecklare (senaste 7 åren)

4 filmer jag
kan se om och om igen:
Forrest Gump
Notting Hill
Jurassic Park
Den siste samurajen

4 städer jag bott i:
Vetlanda
Växjö
Ludvika
Gävle


4 TV-serier jag brukar titta på:
Prison Break (självklart, glöm bloggandet kl 21:00 på måndagar)
Lost (i miss you)
City akuten
På spåret

4 platser jag vill besöka:
Västindien
Lhasa i Indien
Japan
USA

4 typer av websajter jag besöker varje dag:
Liljas Library (Sveriges bästa Stephen King-site)
Följeslagarna (Sveriges näst bästa Stephen King-site)
Hotmail
Alla mina favvobloggar (lägger till bloggtoppen här också)

4 favorit rätter:
Spaghetti och köttfärssås
Kebabtallrik
Kebabpizza (från Vetlanda)
Lövbiff med klyftpotatis och bea-sås

4 ställen där jag känner mig bekväm:
Hemma (of course)
I körlokalen
På jobbet
På biblioteket

4 som jag utmanar:
Helena von Hofsten
Annika Bryn
Den döda zonen
Liliths bokhylla

/Belgarion

Andra bloggar om:

5 kommentarer:

  1. Hej Belgarion! Det här kräver ju en del tankearbete. Roliga frågor tänkte jag och så, oups - står jag som mottagare av stafettpinnen. Jag greppar den i helgen.

    SvaraRadera
  2. Hihi, gillar/gillade också På spåret, men tycker det är lite skämmigt. Skönt att vi är två;)

    SvaraRadera
  3. Nää, tycker jag inte är skämmigt. Tycker att På spåret är jättebra, ser mycket fram emot nya säsongen när Camilla Läckberg bl.a är med.

    Jag tror vi är jättemånga som tycker om programmet...=)

    SvaraRadera
  4. Jag visste bara om mig själv och mina svärföräldrar:)

    SvaraRadera
  5. Ja, då ingår jag och min fru i denna stolta skara då...hehe (vi kanske skulle bilda en "På spåret-klubb) =)

    SvaraRadera