tisdag 19 september 2006

Det är tufft nu...

Som jag skrev i mitt förra inlägg, så har det varit mycket på jobbet den senaste tiden. Övertid och beredskap (helg + 24 timmars). Så i fredags var det veckovila.

Tjohoo, nu ska det vilas ut tänkte jag.

Jo tjena, så åker jag på världens dunder förkylning...!!!

Sitter just nu med +38 grader och mår rent ut sagt skit. Ska det vara så här.....

Fördelen är i och för sig att man vilar mycket, och det finns tillfällen då man är så pass pigg så att man kan läsa. Detta har inneburit att både Hjalmar Söderbergs "Doktor Glas" och JRR Tolkiens "De förlorade sagornas bok del 1 & 2" har blivit färdiglästa. Har dessutom kommit en bra bit in på Stephen Kings "The Colorado Kid".

Frågan är bara när jag mår tillräckligt bra för att recensera dem.....

Snälla, säg att ni tycker synd om mig (jag är ju faktiskt man).....=)

/Belgarion

Andra bloggar om: , , ,

4 kommentarer:

  1. Klassiskt jobba-för-hårt-tecken - när man slappnar av kommer förkylningen. Även om MAN är kvinna. Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Ja Helena, jag tror nog också att det kan vara så. Men nu är jag mycket piggare....=)

    Tack för din krya-på-dig hälsning.

    SvaraRadera
  3. Stackars stackars stackars dej...bättre nu? :)

    SvaraRadera
  4. Ja tack trollmor nu mår jag ännu bättre...=)

    SvaraRadera