måndag 11 september 2006

Jobb(iga) tider

Är något dött på min lilla bokblogg för tillfället.

Extremt mycket på jobbet och jag orkar inte tänka speciellt mycket på kvällarna just nu.

Har i alla fall kommit igång med "Doktor Glas" av Hjalmar Söderberg och är rejält fashinerad. Att han kunde skriva som han skrev vid det tillfälle då det begav sig (1905) är fantastiskt....Får försöka utveckla detta senare.

Vill åka till London i november, Stephen King kommer dit och signerar sin senaste bok....Vilken ångest om jag inte gör det....men tvekar ändå. Attans att jag inte hoppar på det jag vill för en gångs skull....=(

/Belgarion

Andra bloggar om: , ,

3 kommentarer:

  1. Nu är hemligheten ute....!!!

    SvaraRadera
  2. Du MÅSTE åka till London! Jag kommer inte åka dit (lärare har inga semesterdagar kvar...), men jag skulle så gärna få en rapport av dig.

    Förresten, jag är klar nu! :-)

    SvaraRadera
  3. Tina, ja jag är fortfarande rejält sugen...får se hur det blir.

    Vem är överaskad att du redan läst klart den....=)

    SvaraRadera