lördag 15 oktober 2005

Ny bil och ny bok

God middag.

Äntligen, som Fylking skulle ha sagt. Äntligen har Belgarion skaffat en ny(are) bil. Har blivit trackad i flera år för min lilla Opel Astra jag haft, men nu är den borta (snyft).

Numer är man stolt ägare av en Volvo S60 av nyare årsmodel (02). Den är silver metallic och är helt enkelt skitsnygg. Nu glider man omkring i en bil som har både Aribag, sidokrockskydd och krockgardin. Den har ABS-bromsar och Antisladd system. Belgarion är så lycklig.....

En ny bok har det också blivit, "Gangsters" av Klas Östergren. Kom med senaste bokklubben familjen gått med i.

Ja, jag vet att man borde ha föregångaren, "Gentlemen", men var sak har sin tid.

Jag är faktiskt lite sugen på att läsa den ganska snart, efter vad man hört så ska den vara mycket bra.


Nåja, det finns hundratalet andra olästa i bokhyllan, får se när det blir av....

Eder
Belgarion

2 kommentarer:

  1. Hmm, det där lät inte riktigt svenskt. Jag menade alltså att det snarare är min teknikkunniga bror som har skött om det där med att länka... =)

    SvaraRadera
  2. Skulle bara nämna att jag länkat till dig (eller snarare min teknikunniga bror ;)). Fast förhoppningsvis har du kansek märkt det om du tittat in på min blogg? =)

    SvaraRadera