måndag 3 mars 2008

Delmål Februari

Jaha, då hade ännu en månad gått detta år och jag kan inte förstå hur fort tiden går. Känns som att tiden flyger fram som en rymdraket nära ljusets hastighet.

Med målen jag har för 2008 händer det inte så mycket just nu, men på läsfronten gör det faktiskt ingenting. Har hållt på med Stephen Kings fjärde del i "Det mörka tornet" hela februari. "Magiker och glas" är helt fantastisk och jag njuter av varje ord, av varje pixel i varje bokstav. Ja, jag vill helt enkelt inte att den ska ta slut.

Så statistiken över mina mål och teman ser ut som följer för februari:

Antal lästa böcker: 3 (mål: 24)
Antal köpta böcker: 8 (mål: max 20)
Lästa på engelska: 0 (mål: 3)
Lästa nobelpristagare: 0 (mål: 5)

Nu är det dags att njuta vidare med Mr. King en stund till.

/Belgarion

Andra bloggar om:
, , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar