fredag 11 juli 2008

Äntligen semester

Nu är äntligen semestern här. Ja, första veckan har snart gått, och lite för fort också. Vädret har väl varit sådär hittils, men det är ändå lika skönt att få vara ledig ett längre tag.

Köpte en ny laptop via erbjudande från jobbet, och la till en trådlös router också, och äntligen har jag kopplat upp mig så att jag kan sitta var jag vill och blogga. Har till och med installerat så jag kan ta bilder med mobilkameran och lägga in i datorn. Ett litet exempel kanske....



Som (nästan) synes på bilden ovan, så är det John Grishams "Brödraskapet" som gäller nu. Grisham, liksom Ken Follett, är en mycket vässad spänningsförfattare som sällan skriver dåliga böcker.

Annars har första semesterveckan erbjudit halvdant väder, det var först i torsdags det fanns någon möjlighet till sol och bad. Poolen i Furuvik har fixat ett litet "vattenland" som uppskattades mycket av de yngre deltagarna i familjen. Sjutton, jag lägger till en bild på det också....=)

/Peter

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar